torsdag 11 juli 2013

THURSDAY


Denna torsdag är jag ledig. Skulle egentligen jobbat men jag såg till att vara ledig för att jag har så mycket att göra. Har börjat måla om i vardagsrummet och är halvt färdig. Ska snart åka iväg och handla lite fler rollers och penslar och annat tillbehör. Och så kommer Carlos över snart och hjälper mig plocka bort en lack hylla som sitter på väggen. Jag har krigat med att försöka få bort den men det funkar fan inte. Hoppas han får bort den, den stör i mitt målande! 

Väntar i alla fall på syster yster som ska plocka upp mig om en stund sen åker vi iväg och handlar och käkar lunch och därefter ska jag fortsätta måla. Vill försöka bli färdig idag men jag tror inte det kommer hända, haha. Fyfan vad stökig min lägenhet är. Det är grejer precis överallt och det är smutsigt so bara den. Färg, damm och allt möjligt skit överallt. Går inte att ta sig fram. Det är ju ett jädra projekt att måla om och fixa och dona. Men fint ska det bli i alla fall :) Ni ska få se före och efter bilder :)

Inga kommentarer: