söndag 14 juli 2013

LAST NIGHT


God morgon! 

Gud, så jävla skönt att vakna upp och veta att jag inte måste göra ett skit - förutom att måla om mina väggar. Haha. Stress! Men imorgon är jag också ledig och bara det känns fantastiskt. Igår var vi ett gäng som samlades i Äppelparken (låter finare än sjukhusparken, haha), satt och snacka, drack och bara softa. Dock satt vi inte där så länge på grund av myggen så då traskade vi vidare hem till Sandra och satt där ett tag. Sen hoppade jag och Mia in i taxin och åkte till Harrys medan de andra satt kvar och valde att joina oss senare under kvällen. Väl på Harrys var det ganska lugnt at first men sen smällde det till och folket började ramla in från alla möjliga håll. Skit bra. Något som var mindre bra var musiken. Det värsta jag hört på länge. På båda dansgolven dessutom. Två nya dj:s på Harrys resulterade i en kväll med bajsmusik. Det var en mix av damp-techno och låtar som man inte ens har hört, remixes som var så sega och otroligt tröga att dansa till. Men vi hade trevligt i alla fall. We always do, jag och Mia Pia Fia. 

Kika in här om en stund igen så ska ni få se gårdagens outfit :) 

Inga kommentarer: