lördag 6 juli 2013

FRIDAY NIGHT


Jag kom hem från jobbet för en stund sedan. Inte världens livligaste kväll men visst kom det lite folk. Helt okej. Ligger i soffan nu och dunkar musik. R&B, sköna beats och hip hop. Jag vill inte sova. Jag orkar inte sova. Jag orkar inte vakna och kuta till jobbet imorgon. Vill göra annat. Vad vet jag inte. Men inte jobba. Jag behöver en paus känner jag. Två dagars paus. Det skulle göra susen. 

Imorgon blir det som sagt jobb. Upp och hoppa och köra stängning på Guldfynd. Sen hem och hänga, fixa och plocka och sen kuta till Harrys för ännu mer jobb. Hoppas på lite mer liv imorgon men med Katrineholm kan man ju aldrig vara säker på något. Det mest oförutsägbara folket är Katrineholms människorna. Haha. 

Nej, nu ska jag nanna kudden. Ville bara kika in och skriva några rader. Godnatt, sov gott och så hörs vi imorgon. Hjärta.

Inga kommentarer: