onsdag 14 augusti 2013

WISHLIST


Några saker som finns på min önskelista just nu är dessa fem. Jag är helt head over heels i kimonon och Lord knows I've been looking for a similar one for years, och snart kommer den ut i butik. Fantastiskt! Halsduken som ser ut att vara i någon typ av sammet är ju helt underbar, älskar toffsarna. Och rött är ju en riktig Betty färg. Ringen har jag gått och provat i flera år nu typ, kan inte sluta titta på den och kan heller inte välja mellan rött och vitt guld. Inte för att jag kommer köpa den nu men fan vad jag vill ha den. Klackarna är ju sjukt jävla läckra. Färgen, modellen och höjden - perfektion! Och så Moschino skalet till luren, inte för att jag har en iPhone men när jag ser detta skal önskar jag nästan att jag hade en iPhone. Varför görs inte snygga skal till Samsung Galaxy? Crap! Min önskelista kan go on forever men just nu cravar jag dessa fem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Halsduken är skitfiiin!!!