måndag 12 augusti 2013

BAKLUCKELOPPIS & HAMBURGARE

Igår stack jag och Mia ut på en cykelrunda, lite bakluckeloppis och lunch vid vattnet. En mysig söndag och här har ni lite bilder :)

Mia på cykeln...

...och så lilla jag på cykeln som fick hålla i hatten hela tiden!

Djulö allé! Hur fint är det inte? Så skönt att cykla där.

Väl på bakluckeloppisen fanns det en massa antika fynd och prylar.

Gamla och fina burkar.

Hur tjusig är inte denna? Hade den inte varit så sliten hade jag slagit till! Perfekt till smycken.

Men jag hittade den här teburken med en elefant på. Som jag letat efter något sådant.

Mia hittade ett par slitna Dr. Martens boots. Bra köp!

Och sen satte vi oss och käkade på strandcafét.

Så såg min söndag ut. Och lite senare ska ni få se hela outfiten. Inte för att det blev några vettiga bilder, frös ihjäl när vi fotade, men jag tror jag kan skrapa ihop ett litet outfit inlägg i alla fall :) Stay tuned!

Inga kommentarer: