tisdag 20 augusti 2013

TUESDAY


"God morgon" tisdag! Som vanligt så har jag varit lite frånvarande och jag måste skärpa mig. Men det är lätt hänt när man inte har något att blogga om och bara jobbar hela tiden. Händer ju inte ett skit. Men under de senaste dagarna har jag sysselsatt mig själv med lite annat än jobb. Personalfest, lunch i Lindesberg hos faster, shopping i Norrköping, middag och mys med familjen Ochoa och lite annat. Ni ska få se en massa bilder under dagen :) Igår var jag i Norrköping en sväng. Jag hade egentligen en tandläkartid men jag avbokade den och hoppade på tåget istället. Jag var tvungen att komma iväg, bara dra. Så det blev lite shopping och some alone time. Very necessary. Fick med mig lite kläder och en massa inredning. På kvällen kom Steffi och hämtade mig och så åkte vi och handlade mat och sen hem till henne. Vi lagade mat, käkade och drack vin och knåpade ihop inbjudningskort till Nicoles dop :) Det blev väldigt sent så när jag kom hem la jag mig bara i soffan och streamade senaste avsnittet av Devious maids. Produktiv dag ändå. 

Idag är jag också ledig och den här dagen tänkte jag spendera hos mamma för imorgon åker min syster tillbaka till Skottland och vi kommer inte ses förrän i jul, om inte vi åker och hälsar på henne vilket jag tror att vi kommer göra. Så jag täntke get dressed for a little success, yes, and then bicykla iväg. Har lite paket att hämta ut också, of course. Men vi hörs under dagen. Ha en fet jävla awesome tuesday :)

Inga kommentarer: