torsdag 22 augusti 2013

THURSDAY

Presenter från Mia som kommit hem från Paris :)

Hej torsdag, det var inte länge sen! Mina planer för denna dagen har länge varit "wutangclan-på-grönan" men eftersom jag inte har någon att gå med så får jag skippa det. Istället jobbar jag i tre timmar och senare under kvällen blir det fotografering. Jag berättar mer om det senare och så ska ni få se behind the scene bilder. Igår efter jobbet träffade jag Mia som jag inte har träffat på över en vecka, how sick? Hon har varit i Paris och så kom hon hem med übersöta presenter till mig. Blir så sjukt glad över att någon ens tänker tanken på att köpa något till mig :) Vi satte oss i alla fall och käkade och hade en lååååång pratstund om allting som har hänt här hemma och i Paris. Blir så sjukt avis på alla som åker till Paris men snart är det min tur igen, I can't fucking wait. But first; LONDON, BABY! Vi är så äckligt jävla taggade och snart är det bara 2 veckor kvar tills vi sticker. Jag, Mia och London. Och Primark. Älskade butik. 

Fan vad mycket blablabla det blev nu. Måste get going men vi hörs later. Mucho love!

Inga kommentarer: