måndag 20 augusti 2012

STATEMENT EARRINGS



Om det är något jag älskar så är det ju örhängen, speciellt stora sådana och gärna i en massa härliga färger och former. Ju större desto bättre. Jag är van vid att ha tunga örhängen på mig men det är inte alla som är, men ni ska veta att alla stora örhängen behöver inte väga särskilt mycket, speciellt inte om de är utav plast, så se till att känna på dem och testa dem i butik (fastän man inte får i vissa butiker) och känn efter, ni kan bli positivt överraskade.
Ovan har jag listat några av mina favorit budget örhängen. Ett par örhängen kan enkelt piffa till en outfit och man kan snabbt och enkelt gå från vardaglig till festlig utan att behöver ändra på hela looken.
Det finns väldigt mycket att välja bland om man väljer att shoppa online, tyvärr är inte utbudet i butikerna här i Sverige särskilt stort men mitt tips är att leta second hand. H&M har på senaste tid fått in lite roligare örhängen så kolla där. Och om ni råkar bo i Göteborg eller Borås, spana då in butiken UVX, där handlar jag alltid en massa örhängen när jag är i Göteborg. Favorit butiken!

Inga kommentarer: