lördag 25 augusti 2012

FISHING


Photo: Bella och jag i bilen på väg ut mot Torpa. Bilden snodde jag från Bella.
Nu är jag hemma efter en hel dag ute på vift. Började jobba vid 12 och fram till stängning, mötte sedan upp Bella på Coffee och så blev vi upplockade av Madde och Jossan. Vi åkte vidare och handlade lite gott att äta och sedan körde vi ut mot Torpa. Väl ute i Torpa vandrade vi iväg till båten och började ro ut mot firrarna, och så hängde vi ute på sjön i några timmar. Därefter bjöd familjen Journath på grill, fan vad hungriga vi var. Och efter det körde vi in till stan igen, ja, efter älgjakten förstås. Ni får se bilder imorgon :) Nu ska jag sova. Godnatt.
Pst…ni kan följa mig på Instagram där jag heter BettyMello. Uppdaterar ständigt med en massa härliga bilder :) Puss

Inga kommentarer: