tisdag 14 augusti 2012

PUT THE NEEDLE ON IT



Detta är en riktig Betty outfit. Kjolen måste jag haffa innan jag blir galen, hoppas bara att den sitter bra på. Jag verkligen ÄLSKAR klackarna från River Island. Jag älskar mixen av skottsrutigt och nitar och färgerna marinblått, rött och mörkgrönt i en mix tillsammans är ju perfektion. Till den här kjolen matchar jag en enkel grå t-shirt och ett enormt statement halsband från Zara i en smaragdgrön nyans som får en att tappa andan. En taxi-keps i mörk denim (passar klackarna) och en elopardmönstrad klocka för att bryta av det hela en aning. Clutchbagen är i form av en bok och jag älskar den. Brilliant! Och för att göra det här extra perfekt så adderar jag ett par korta läderhandskar, som dessutom passar perfekt till taxi kepsen.
En väldigt snygg, sexig, rolig och kvinnlig look. Very chic!

Inga kommentarer: