måndag 2 september 2013

SCARED OF LONELY

Dagens låt: Beyoncé - Scared of lonely

Mitt hjärta värker. Mitt hjärta är tomt. Jag är tom. Jag orkar inte. Kroppen är tung. Sinnet är tungt. Mina tankar väger ton. Det värker. Det gör ont. Jag orkar inte. 

Jag har det lite jobbigt just nu. Jag mår inte bra, jag är ledsen och känner mig ensam i en värld där alla är lyckliga. Men jag är inte lycklig. Varför får inte jag vara lycklig? Jag behöver en kram. Men ingen vill krama mig. Mitt huvud är så tungt, det går inte att lyfta. Jag sov hela dagen igår. Var vaken i två timmar och under de timmarna rann tårarna. Sedan somnade jag om igen. Idag är det inte bättre. Är hemma hos mamma för att jag inte orkar vara ensam. Vill slå sönder någonting...eller någon. Jag vet precis vem.

Nu vill jag sova.

1 kommentar:

mia sa...

jag vill krama dig <3