fredag 15 juni 2012

H&M SHOWROOM - FALL COLLECTION 2012

I torsdags var jag och Winta på H&M’s pressvisning av höstkollektionen och det blir minst sagt en höst att se framemot ;)Jag föll för en hel del. Här får ni se lite bilder :)


Skinnjackan är hur jävla läcker som helst och om den sitter bra så kommer den bli min. Mjau!

Detta set föll jag pladask för. Mina favoriter! Ska försöka få tag på överdelen, kjolen måste provas men överdelen är så min.





Helt galet kär i denna bustier. Winta läste mina tankar och nämnde att den är väldigt Jean Paul Gaultier. Kolla bara på the ad för parfymen Classique.





Och så lite för herrarna. Det kommer ut en hel del snygga kappor för er grabbar. Två favoriter var dessa nedan i vinrött och orangeat, smokin’.



Photos: Betty Mello
Höstkollektionen innehåller mycket plagg med otroligt intressanta och snygga detaljer i form av stenar, mönster och material. Vissa av plaggen och accessoarerna hade varit perfekta redan nu.

Inga kommentarer: