tisdag 1 maj 2012

BEAUTY


Photos: Betty Mello
Jag har införskaffat lite nya skönhetsprodukter.
MOROCCAN OIL. (felstavning på bilden, I know) Har hört mycket om denna produkt och den ska tydligen vara väldigt bra för håret. Jag är inte typen som springer och köper hårprodukter, jag använder inget speciellt för håret förutom shampo och balsam, men jag blev sugen på att testa den här oljan. Någon som provat den?
ELIZABETH ARDEN 8 HOUR CREAM. Jag har länge velat testa den här krämen men aldrig gjort det men nu fick jag en väldigt bra deal så jag satsade. 50 ml för 200 kr. Det är super!
EYESHADOWS. Jag tycker det är svårt att hitta en bra svart ögonskugga som verkligen är svart och ger en svart nyans när man applicerar den, de flesta skuggor jag har testat ser mörkgråa ut och man måste applicera väldigt mycket skugga för att få de kolsvart. Så jag tänkte testa den här från märket MIYO som finns att köpa hos bland annat Nelly. Köpte även en gul. Tycker det är kul att testa nya produkter, speciellt ögonskuggor. Dessutom var de väldigt billiga. 40 kr styck.
MAYBELLINE FOUNDATION & CONCEALER. Jag hade inte alls några tankar på att köpa nytt bas smink men jag sprang in på Åhléns och råkade testa denna foundation och märkte att den var tunn och hade ett vackert lyster i sig och det gjorde mig väldigt nyfiken. Så jag haffade den ljusaste tonen i både foundation och concealer. Det ska bli väldigt intressant att testa. Jag använder annars foundation och concealer från MAC och är väldigt nöjd men som sagt, lystern gjorde mig nyfiken. Blir nog fint och väldigt fräscht till sommaren.

Inga kommentarer: