onsdag 25 april 2012

PLAYING WITH COLOURS



Ett par vita byxor matchas enkelt med mycket färg, sätter liv på outfiten en vacker sommardag som denna och får en att skina så glatt. En tjockare stickad kofta är perfekt om det är lite kyligare framåt kvällen vilket det oftast blir här i Sverige. Ett par feta kilklackar i regnbågens alla färger är perfekt att ha på fötterna och andra detaljer kan vara minst lika färgglada, det gör det hela ännu roligare bara. Så satsa på mycket färg och skippa allt det svarta. Vi har tid på oss att bära svart, ca 9 månader om året rättare sagt.
Jag hade gärna gått ut och ätit middag i denna outfit men jag äger inte något av det i kollaget, kanske ska se till att ändra på det. Är sugen på ett par vita jeans men jag vet att jag inte passar i det, inte ett par tighta i alla fall så jag kanske ska haffa ett par i boyfriend modell. Dock helt jävla omöjligt att hitta, men jakten fortsätter. Är väldigt sugen på Jeffrey Campbell dojorna, helt underbara är dem ju. Hoppas på att Nelly får in dem så jag slipper beställa dem från utlandet för då tillkommer tullavgifter som alltid rånar en.

Inga kommentarer: